למה דווקא וורדפרס?

למה דווקא וורדפרס?

וורדפרס (wordpress) היא מערכת ניהול שנבנתה בעיקר לבלוגרים וכותבי מאמרים, אבל הדרך שהיא עברה מאז ארוכה, ארוכה מאד..

באו נתחיל. וורדפרס הוקמה בשנת 2003.

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, מה זה אומר לעזעאל? 'מערכת קוד פתוח' (open source) זו מערכת שהקוד שלה נגיש ושהיא חופשית לשימוש לכל אחד, ללא תשלום ועם שלל אפשרויות, תוספים ומודולים שכבר מגיעים עם המערכת, מה שמציב את וורדפרס בראש רשימת המערכות הנגישות בתחום בניית האתרים בעולם.

מה היה עד עכשיו?

בשנים האחרונות עסק שרצה אתר אינטרנט תדמיתי ופשוט היה צריך לעבור הרבה מאד כדי לקבל את התוצר הרצוי, כותב קוד, מפתח, אבטחת אתרים וכו' וכו'.. היום הכל נעשה יותר פשוט, כדי לעלאות אתר לאוויר נדרשים בדיוק 5 דק'. מערכת וורדפרס מגיעה מאובטחת ומצויידת במס' רב של כלים ותוספים דינמים ואינטרקטיבים.

אז למה זה עולה בכל זאת הרבה כסף?

אז שזה לא. בשביל לעלאות כיום אתר תדמית לאוויר לא צריך הרבה כסף הודות למערכת ולמפתחי וורפדרס הנפלאים. אז מתי כן תצטרכו לפתוח את הארנק? כאשר תתחילו לרצות דברים מיוחדים שאף אחד לא חשב עליהם. למה? כי כל כלי הוא תוסף נורמאלי יש היום במאגר התוספים של וורדפרס, אבל לפעמים, נצטרך משהו שהוא מותאם לצרכים שלנו ולנגישות של האתר שבנינו. אבל, אל דאגה! בגלל שוורדפרס היא מערכת כל כך נגישה ונוחה גם למפתחים גם לבנות תוסף או מודול מותאם לאתר שלכם זה כבר לא מסובך, קצת נבירות בקודים, קצת התאמות ובסוף זה יצא מושלם.

ומתי עוד נשלם? כאשר נרצה אתר יפה. וורדפרס מגיעה כמובן עם מספר לא מובטל של תבניות עיצוב חינמיות, אבל כולם רוצים משהו מיוחד ומשהו משלהם בדיוק כמו שחלמו עליו כל חייהם. אז מה עושים? פונים למעצב גרפי, פותחים פוטושום בונים את האתר ומטמיעים את העיצוב בדיוק כמו שאתם אוהבים במערכת בדיוק כמו שאתם אוהבים, אבל אל תשכחו זה כבר מתחיל לעלות כסף, מאד תלוי עד כמה אתם רוצים להתשגע…

אז אולי אני יבנה אתר לבד?

ת'כלס זה לא כזה מוסבך, אבל עדיין צריך קצת לדעת. אם תרצו להקים משהו מאד פשוט ובאנלי די תוכלו לעשות זאת בעצמכם, אבל בשביל בניית אתר מותאם אישית או יצירת תוספים ואפשרויות מורכבות יותר, כגון התקנה והטמעה של תוספים, שדורשים התערבות בקוד, יש צורך במתכנת ומעצב וצוות שילווה אתכם.

אפשר לבנות כל אתר בוורדפרס?

כן, בהחלט כן: אתרי חדשות ומגזין, בלוגים, אתרי תדמית לעסקים, חנויות וירטואליות, אתרי קטלוג, אתרי מידע, דפי נחיתה וכו'.

אם תרצו לקרוא בהרחבה על סוגי האתרים והאפשרויות של וורדפרס תוכלו להכנס למאמר שלנו 'איזה סוג אתר מתאים לך?'

אליסף צור

אליסף צור

היי, אני אליסף ואני מנהל את תחום העיצוב, מיתוג, ובניית האתרים בסטודיו צור. כחלק מהתפקיד שלי אני מאפיין ומנתח את אופי הפרויקט, המוצר והשירות, מתאים צבעים ועיצובים, ויוצאים לדרך המופלאה של בחירת פלטת צבעים, בניית אתר, לוגו, דפי נחיתה וכל המתבקש מסביב.

אהבתי! אשמח שתחזרו אלי להצעת מחיר

הצעת מחיר

צריכים הצעת מחיר לפרויקט משלכם? אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם הכי מהר שאפשר!

בודק...